måndag 13 juli 2009

Tyskland eller Danmark?

Har för engångs skull bara jobbat dagtid idag. Känns väldigt mysko eftersom jag alltid jobbar eftermiddag/kväll/natt/morgon på ett pass. Är det så här alla andra känner som jobbar "vanliga" tider? Underbar känsla!

Upptäckte i förra veckan tror jag att det var att vi har ett körsbärsträd i trädgården, men är inte helt hundra på det. Det är små körsbärsliknande bär på trädet i alla fall. Känner mig inte redo för att dö så därför har jag inte vågat mig på att smaka dom ifall dom är förgiftade :)
Undra vem jag ska försöka lura i bären för att se om dom är dödliga eller ej..?


Imorgon ska vi till Tyskland och köpa spriiiiiiiiiiiiiiiiiit till festen. Men så ringde Petter innan idag och sa att det är för dyrt så det blir Danmark istället. Men tro inte att velepellen Petter har krånglat klart än, nä nä. Nu verkar det som att vi ska till Tyskland i alla fall för han har hittat lite rabatt på båtturen. Han kläcker dessutom ur sig att vi ska åka 04.00 på morgonen!! Oh my gud!
Så därav tänkte jag snart gå och lägga mig för att orka med det hela..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida