måndag 29 juni 2009

Stranden väder


Orkar inte blogga så aktivt när det är så fint väder ute och dessutom så jobbar jag betydligt mer nu oxå så det hinns inte med.

I fredags var jag på stranden med Ida och Liam vilket var skönt, även om det mest blev att vi promenerade runt och kollade på olika hus. På kvällen kom dom och Roger hem och grillade och kollade på fotbollen på tv. Synd att Sverige förlorade på straffar...

Liam leker i vassen



På lördagen var det jobbet som kallade, åkte till Äventyrslandet i Halmstad. Varmt men vi hade roligt. Var helt slut när vi kom hem och somnade innan jag ens la huvudet på kudden. Då är man trött!

När jag gick av mitt arbetspass på söndagsförmiddagen var det raka vägen hem, packa picknick korgen och sen köra iväg och hoppa upp i traktorkärran och åka på Veteran rally. Första gången killen var med och körde med sina gamla traktor, BM Viktor . Jag åkte i kärran med min svägerska och familj, och Mattsson körde sin gamla traktor, Dexter

Ska försöka lägga upp en liten filmsnutt från detta äventyr men det blir vid senare tillfälle isåfall.
Har tagit en morgonpromenad på över en timme idag. Härligt i det fina vädret.
Nu ska jag ut och måla brädor till inglasningen.

Imorgon ska jag leka med Ida igen. Då ska vi till Helsingör, kommer bli latjolajbans skoj! =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida