tisdag 2 juni 2009

Underbar helg

Har varit lite dålig på att blogga nu ett tag, men nu ska jag berätta vad jag har gjort.
I helgen var vi i Örebro och hälsa på vänner. Hade väldigt skoj och ett stort + för att det var sommarvärme ute. Låg mest och sola och snacka skit. Jag passade även på att klippa mig när jag var där uppe, Mia är en grym frisör! Har samma frisyr som innan men är mer blod nu, riktigt somrig frisyr.

På vägen hem från Örebro körde vi inom Annie o Henrik i Göteborg och tog med deras packning för dom ska hem under sommaren, och det är inte så roligt och lätt att ha en massa packning med på tåget. Stannade en liten stund där och käkade pizza till kvällsmat. Orkade äta en hel pizza så nu känner jag mig som en tjock gris..

Igår var det tänkt att jag och Petter skulle springa en runda men det blev hökörning i Kärr istället. Höpressen gick sönder så killen fick svettsa ihop den så vi kunde köra hö sen. Petter glassade runt med att sitta i traktorn och köra medans jag fick slita i balvagnen och lava höbalarna. Betydligt jobbigare.

Som tack fick jag ont i halsen och huvudet och här sitter man idag med tjock hals och sprängande huvudvärk.. Huvudvärken börjar dock släppa efter att jag knaprat i mig piller men ont i halsen har jag fortfarande.
Hoppas att det försvinner för jag hade tänkt att springa en runda ikväll.

1 kommentarer:

Klockan 2 juni 2009 kl. 12:40 , Anonymous Anonym sa...

Bra arbetsfördelning tycker jag =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida