tisdag 19 maj 2009

Längtar tillbaka

Har bläddrat igenom en massa bilder från när jag och Petter har varit på olika semestrar.
Här är några utav dom.


- Gotland 2007


Torsk puss



Lyckad fångst i fisknätet




Jag syns knappt..



Vacker solnedgång i Visby


- Cypern 2009

Det vackra havet


En katt som var väldigt kelen




Jag badade i havet men Petter vågade bara bada i poolen


Underbar solnedgång på våran förlovnings dag



Gick förbi ett hotell som heter KAOS ;)

_____________________________________________________

Jag har länge tänkt att Petter skulle se bra ut med rakat hår.
Har inte riktigt vågat säga det till honom för jag visste
inte hur han skulle reagera. Men när jag nämnde det
så tyckte han det var okej, så jag tog fram rakapparaten
och började klippa. Han blev riktigt snygg i det men
han inte ta någon bild, men lovar att det kommer.
I fredags var vi bjudna på grillkväll hos ett par kompisar
och precis innan vi skulle åka så rakade jag av honom håret.
Hann dock med att ta en bild på mig innan vi åkte.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida