onsdag 6 maj 2009

Regn regn

Åkte till mina svärföräldrar kl 7.00 imorse för att kidnappa
deras lilla vovve för att ta en promenad.
Det var mysigt att gå i skogen men jag hittade inte någon stig som killen sa att det skulle vara där så vi plöjde oss fram, inte så väldans skoj
medtanke på att det regnade kraftigt så det blev bara en liten runda.
Var som två dränkta katter jag och Lacky efteråt..
Är piggare och på bättre humör idag =)

Nu sitter jag och ska lägga ut en annons på min hästtransport,
jag behöver ju inte den längre.. dumt att den ska stå här och damma.
Ska bara få till en bra text oxå..

Var och lämnade in mina filmer på mig själv när jag var liten, för ett tag sen
för att få dom kopierade från vhs till dvd.
Hämtade filmerna förra veckan och har redan kollat på
snart 2,5 filmer.
Har ca 9st filmer på bara mig =) låter lite ego...
Ska nu kolla vidare på filmerna tills att Petter kommer hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida