tisdag 5 maj 2009

En vecka har gått..

Ja nu har det gått en vecka sen jag skrev sist.Har inte blivit av att jag suttit vid datorn så mycket nu när det har varit fint väder ute. Vi har grillat nästan varje kväll och då har vi suttit ute på inglasningen tills det blivit läggdags. Vi har knappt hunnit med att kolla på tv på kvällen heller.
Om en liten stund bara ska jag och älsklingen ta en kvällspromenad.
Kommer blir skönt för jag har inte rört på mig idag, istället för att rida hästen idag så tömmkörde jag så det blev lite att jag gick efter honom men motion vill jag inte kalla det direkt.
Har kännt mig lite nere och jätte seg både idag och igår, vet inte vad det är som tynger mig..
Nu kallar Petter på mig att vi ska ut och gå.
Ska försöka hinna med att skriva lite oftare nu.
Kram allihopa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida