söndag 29 mars 2009

Mosad

Idag skulle jag rida en annan häst än vad jag brukar, han är hur hög som hellst men jättesnäll.
Men när jag skulle tränsa så smet han och fastnade i en box och fick panik och slängde sig bakåt varav jag står där,
blir klämd mellan denna jätte häst och stalldörren och jag kände hur jag började få svårt att andas,
som tur var så öppnade stalldörren sig så allt gick bra.

Sen var det dags att hoppa upp och rida bjässen, han stod stilla till en början men sen ville han bara gå iväg och det gick inte att svänga honom åt ena hållet och när jag försökte svänga så stegrade han sig lite granna.
Men efter allt det så gick det väldigt bra =)

Känner mig lite öm om revbenen och bröstkorgen, kommer nog att få några blåmärken..

Äntligen kom älsklingen hem, nu ska här pussas ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida