torsdag 26 mars 2009

Var är presentkortet?

Leter förbrilt efter ett presentkort som killen gärna vill lägga beslag på, vilket är helt ok för jag tror jag vet vad han ska köpa ;) *längtar*

Igår red jag en långtur i skogen och det blev konditionsträning, det var nyttigt för mig med då jag blev tröttare än hästen ;)

I tisdags shoppade jag loss i Halmstad. Fick väldigt mycket kläder för en relativt liten summa, bla 3 par byxor och massa tröjor och linnen. Är så roligt att prova/köpa kläder nu när allt sitter så bra, men jobbigt. Förr var det bara något par som satt bra och då hade jag inget val, men nu sitter som sagt nästan ALLT bra så det blir mycket beslutsångest.

Idag så ska jag åka till gymmet och träna och känna mig duktig.
Ska även måla i Haverdal, mamma kommer hem ikväll från sin semester och jag hade planerat att ha målat klart till dess.. Jag ska grundmåla idag och sen ska det målas två gånger med färg.
Känner aningens panik!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida