måndag 9 mars 2009

Underbart

Det var helt underbart att få vara i stallet själv och låta det ta den tid det tar utan att stressa. Snacka om fridfullt, njöt varje sekund!


Imorgon hämtar jag sista delen till köket det vill säga ugnen så snart kan mamma äntligen laga mat ordentligt =)
Imorgon SKA jag ut på morgonpromenad oavsett väder, var duktig i början av förra veckan sen blev jag latare och latare. Så ska det ikke bli denna veckan. Skärpning Marie!



Jag ska ta tag i kragen och lämna in mina vhs band så jag får dom överförda till dvd, dom börjar bli väldigt slitna nu efter allt tittande. Pappa har filmat nästan hela min uppväxt, tyckte det var lite småjobbigt att han skulle filma hela tiden men idag ångrar jag det inte för en sekund! Otroligt roligt att kolla på och minnas tillbaka och njuta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida