måndag 23 mars 2009

Stackars Maja

Igår åkte jag och Petter till Våxtorp för att se damlaget spela i volleyboll, där hans syster yster spelar. Maja vred sig snett så korsbandet gick av i ena knät, aj aj. Måste ha gjort hur ont som hellst. Tycker så synd om henne!

Idag när jag kom hem från stallet fick jag glädjefnatt. Vet inte riktigt varför för det är rena rama katastrofen här hemma.. La mig i badkaret för att tina upp efter att ha varit ute, satte radion på hög volym och kunde inte ligga stilla i badkaret. Vattnet for fram och tillbaka så golvet blev alldeles blött när jag plaskade och lekte, kände mig som 5 år igen när jag plaskade runder =)

Imorgon är det shopping för hela slanten som gäller. Måste ha kläder som passar min nya smala kropp hihi. Fick några presentkort och massa pengar när jag fyllde år så nu ska jag shoppa loss =)
För att spara lite bensin, diesel menar jag så ska ja ta och damma av cyklen och cykla till en kompis för att sen hoppa in i hennes bil. Det är ju bara 3-4 km hem till henne så bilen hinner inte bli varm medans jag kommer defenetivt bli varm när jag cyklar ;) Får börja tänka på miljön och ekonomin!!

Måste prova mina gamla kläder för att se om det är något plagg som passar och vad det är som behöver köpas. Vill hellst köpa en hel garderob, får se hur långt pengarna räcker..
Dax att hoppa i säng om jag ska prova hinna prova kläder imon innan jag far iväg.


Natti natti

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida