tisdag 17 mars 2009

Trött!

Har jobbat hela helgen och har inte hunnit med att skriva så mycket. Klämmde in i schemat att ha gäster här hemma i lördags, trevligt.
Sov bara 5 timmar och sen upp till jobbet och jobba 17 timmar, var aningens trött måste jag ju säga.
Igår kväll när jag kom hem från stallet la jag mig på golvet under soffbordet (ville inte sitta i soffan med hästkläder) och somnade på detta hårda golv..Petter kunde inte väcka mig utan vaknade till 1,5timme senare av att det började göra lite ont i ryggen. Gick då och la mig..

Upp tidigt idag, ska strax åka till Haverdal och promenera i min efterlängtade skog =) efter det så ska min bror lära mig att spackla. Ska spackla i hela köket och sen måla, får se när jag kommer hem inatt..


Puss o kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida