fredag 15 maj 2009

yeeehaaa



Igår gjorde jag en kul grej, eller kul och kul..
Jag hade hårinpackning i håret och skulle
skölja ur det men kom på att jag skulle springa
en runda så då var det onödigt att skölja ur
det först och sen duscha efter löparturen.
Tog plast på huvudet och en keps så det inte
skulle se alltför roligt ut när jag sprang.
Blev kondens i plastpåsen eftersom jag blev svettig
och varm om huvudet, hoppas på
större effekt på inpackningen =o)

Blev lite förvånad när jag vaknade imorse
och inte hade någon träningsvärk alls i benen
efter fem kilometers rundan igår så jag
tog på mig skorna och tog en timmes promenad.
Härligt!

Ikväll ska vi till ett par kompisar och äta, smaskens!
Ska sova över där så vi båda kan drick lite,
dock ska jag upp tidigt dagen efter och hjälpa
till på en hopptävling i Harplinge Ridklubb.
Ska bli skoj att träffa dom andra bla Lisa,
verkar även som att vi har tur med vädret =)

Åhh vad söta valparna är som svärföräldrarna
har där hemma. Måste erkänna att jag är lite
sugen på att ta med en hem ;)
Gå in och kolla på dom
http://www.blocket.se/halland/Pigga_blandrasvalpar_21724905.htm?ca=20&w=1

Jag får väl ta och fortsätta städa här hemma
så jag kan börja packa inför övernattningen
och det jag behöver till tävlingen.

Tjingeling Tingeling


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida