fredag 8 maj 2009

Förra helgen


Ja förra helgen åkte vi upp till killens syster och hennes kille i Göteborg och hälsade på.

Direkt när vi kom blev det picknick (stavas ?) i parken, himla mysigt.
Sen kollade vi på djuren som var där, sälar, pingviner och olika fåglar.
På kvällen var vi ute och käkade gott.





Några sälar simmar runt medans andra bara latar sig.



Först ville ingen pingvin bada, men sen ville alla simma runt.



En stor pelikan fanns där oxå.
Bilden är dålig då jag tog genom ett smuttsigt fönster.


Är så fruktansvärt trött på att jobba varannan helg.
Här går man hemma varje vardag helt själv,
hinner bara träffa Petter på kvällarna om det inte är
träning eller något annat i vägen.
Sen på helgerna när Petter är hemma,
ja då sticker jag till jobbet och är borta 24 timmar.
Hur roligt är det??
Men jag behöver pengarna...
Snart dags att börja jobba,
kul för Petter att sitta hemma eller gå
på fest utan mig varannan helg.
Jag vill oxå gå ut och träffa kompisarna,
kan bara det varannan helg
och då är det inte säkert att det är någon fest överhuvudtaget..!
Självklart kommer festerna samma helg som jag jobbar,
antingen är jag inte med alls
eller så är jag med, nykter och är dyster pga att jag
ska jobba dagen efter.
SUCK!

1 kommentarer:

Klockan 8 maj 2009 kl. 12:46 , Anonymous Anonym sa...

Bloggen blev ju jätte bra =)
Puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida