tisdag 12 maj 2009

Träningsvärk, härligt!



Ja det är faktiskt skönt med träningsvärk,
så länge det inte är för mycket.
Är så fruktansvärt stolt över mig själv, var ju ute och sprang igår,
orkade springa hela fem kilometer på 30 min.
Med tanke på att jag inte sprungit något på över ett halvår
så är jag fruktansvärt nöjd.
Förra året när jag sprang vårruset hade jag tränat,
nja eller sprungit en gång innan iaf
och då sprang jag på hela fyra minuter långsammare.
Känner mig så duktig och börjar få upp all min energi
som varit borta ett tag.
Ska försöka springa 2-3 dagar i veckan med killen.
Kommer bli värsta muskelknutten sen ;o)


Var och red idag, känndes inte så farligt att rida
medtanke på träningsvärken =)
Imorgon blir det antagligen en lång tur i skogen i full galopp hihi


Har beställt tid hos frissan, är på tiden att masa sig dit.
Behöver verkligen klippa mitt hår och sen är det
alltid roligt att få i en skvätt färg oxå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida