måndag 11 maj 2009

Träna träna



Har jobbat hela helgen och det har varit ganska lugnt, skönt!
Är så fruktansvärt trött på våran dator, så j_vla seg.
Har lagt ut min hästtransport som är till salu, någon som vill köpa??
För dom pengarna har vi sagt att vi ska köpa en ny dator för,
vill ha den nya datorn nuuuuuuuu!

Vet inte om jag har nämnt att våran klumpiga katt
har haft ett stort sår,
han har fått vara inomhus och haft tratt i ca en vecka.
Nu är såret så himla litet att han får vara utan tratt,
men han får vänta med att gå ut tills det är helt läkt.

Nu är älsklingen påväg hem och vi ska ta en löparrunda med Joel,
innan idag så var jag på gymmet och totalt dödade
min mage, men efter löpningen blir det några situps till bara för att
veta av att jag lever imorgon =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida