tisdag 26 maj 2009

Toppen dag!



Idag var jag uppe med tuppen och tog en skön morgon promenad i solen.

Sen åkte jag iväg och körde ett spinningpass, fruktansvärt jobbigt!! Efter
det åkte jag och köpte en skänk som ska stå i köket, men får vänta med att
montera ihop den för jag vill måla i köket först. Ska köpa färg någon dag i veckan
hade jag tänkt.

När jag körde förbi Rotorp så kom jag och tänka på min farmor

som bor där så jag tog en chansning att hon var hemma. Vilket hon var.
Är så himla roligt när man ser hur glad hon blir för att jag tittade förbi. Blir
varm i hela kroppen av farmors glädje. Tog en fika och pratade lite, sen åkte
vi iväg till hennes och min mosters kolloni för att se hur fint dom hade gjort.
Blev förvånad över att den var så stor. Blev ännu mera glad när farmor berättade
att när hon går dit och pular i jorden så är det som terapi för henne. Det är hon värd med tanke på allt som hänt!

En annan rolig sak är att jag fick högre lön än vad jag hade tänkt mig och
med tanke på att jag får lite från a-kassan så slutade summan på mer än vad Petter fick =)

Hela dagen har verkligen varit toppen och hoppas att det håller i sig ikväll oxå!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida