onsdag 20 maj 2009

Rida??!!

Igår var en sån dag där man bara vill krypa ner
under täcket igen. Kännde mig helt slutkörd och trött
ändå hade jag inte gjort något ansträngande dagen innan.
Ville absolut inte åka till stallet men har ju tagit på mig
ansvaret så jag fick masa mig dit och mocka, men rida det
orkade jag inte heller med.
Vet inte om det är så att jag har börjat tappa intresset igen
för hästar eller vad det är. Funderar lite på att ta ett uppehåll
under sommaren för jag jobbar ganska mycket extra + att man
vill hinna vara lite ledig. Det är ju på sommaren som man som mest
träffar kompisarna, grillar, sola på stranden mm. Jag får ta och
fundera vidare tills jag har bestämt mig.

Att rida eller inte att rida, det är frågan.

Till sist tog jag mig i kragen med mycket hjälp och puschande
från Petter att jag skulle ut och gå en runda.
Trots att det regnade så gick jag ut, skulle gå till Våxtorp
och kolla på när killen spelade beachvolleyboll. Efter en
stund fick jag väldans energi och började springa, var inte
det minsta jobbigt att springa, men känndes lite i ena knät
men det var nog pga att jag sprang på asfalt.

____________________________________________________


Idag har jag varit lite piggare, har ridit och ska snart ut och
hjälpa till i trädgården. Killen klipper gräset, X i taket!!
(första gången sen vi flyttade hit, jag har klippt dom andra 2-3 ggr innan)

kväll blir det bio, Änglar och Demoner.
Känns som evighetersen jag var på bio sist så det ska bli sköj!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida