torsdag 18 juni 2009

Trevligt trevligt

I tisdags var jag och hälsa på en kompis som jag inte träffat på år och dar. Himla skoj! Dessutom är hon höggravid, beräknar att föda midsommardagen. Håller tummarna för er!

Igår så var jag uppe med tuppen och körde Petter till jobbet eftersom han skulle festa med jobbet efter han slutat jobba, så jag erbjöd mig att hämta honom på kvällen oxå så bilen slipper stå i Halmstad över natten. Var på Petters jobb tidigt som bara den, men jag orkade inte sitta där och hänga tills affärerna öppnade klockan 10. Promenerade till min kära mormor som bor på Nissastrand och väckte henne med nybakade frallor. Trevlig att sitta och snacka lite skit med henne.





Mormor Britta




Klockan 10 stod jag och bankade på dörren för jag ville komma in i affären. Var på jakt efter en present till Hilma som fyller 2 år på söndag och en present till svärfar (vågar inte nämna hur gammal han blir) ;) som fyller år på samma dag.

Hittade även lite saker/kläder till mig oxå, men när jag skulle betala jackan som jag hittade fanns det inga pengar kvar på kortet, kollade upp det och det var hela 18kr, skoj skoj.
Men tur var nog det för när jag tänker efter så vill jag inte ha den jackan..


Idag är det sista gången som jag rider på min medryttar häst. Ska ha ett uppehåll över sommaren så får vi se hur det blir till hösten om jag börjar igen eller inte. Gick så himlans bra att rida idag och jag avslutade med några skutt över ett hinder yeeeeehaaaaaaa!!




Mistral


Skulle gått på bio idag med älsklingen men det visade sig att bion var stängd...?
Får bli en riktigt myskväll hemma istället =)

Imorgon är det midsommar!

En riktigt trevlig midsommar till alla!!

1 kommentarer:

Klockan 19 juni 2009 kl. 08:56 , Blogger Mysan´s blogg sa...

Skoj å träffa dig med. Å tack för att duhåller tummarna.. Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida