tisdag 9 juni 2009

Tisdag

Har jobbat hela helgen och det känns bra eftersom man vet att man får pengar för det. Min förkylning har då inte blivit bättre. Har visserligen ingen huvudvärk längre men desto ondare i halsen har jag. I söndags på jobbet hade jag lite att göra så jag satte mig ner med papper och penna i handen och skrev det första som dök upp i huvudet på mig. Skriver bara delar utav det för det blev ganska långt.


Jag är hopp(löst)fast förälskad i min Petter. Vet inte vart jag skulle tagit vägen utan honom, vill inte ens tänka tanken på om jag skulle förlora honom. Jag hade nog grävt en stor grop, lagt mig ner och bara legat där i min ensamhet tills jag hade ruttnat bort. Men nu är fallet inte så tack och lov! Är tok kär!

I love you Petter!




1 kommentarer:

Klockan 9 juni 2009 kl. 15:29 , Blogger Mysan´s blogg sa...

Åhh så fint skrivit =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida