måndag 15 juni 2009

Helgen v 24





Var ska jag börja..?

I torsdags tog Petters kusin Jonathan studenten. Jag var där på dagen och gratulera när han sprang ut från Plönninge. Sen på kvällen var vi där och firade honom. Två andra kusiner var där och spelade och underhöll, mycket trevligt! Dom spelar förövrigt i bandet Laputa Live.













Jag har jobbat extra i helgen vilket är skönt för det blir ju pengar i fickan, som behövs. När jag kom hem från jobbet lördag morgon så hade min kära svärfar nästan klippt klart häcken på framsidan. Det var bara att ta på sig regnkläderna och börja räfsa ihop allt ris. Vi fortsatte med resten av häcken på söndagen och då var även svärmor med och hon började rensa i rabatterna. Alla gjorde vi något. Tack för all hjälp!





Så här fin blev den! =)

När häcken var klar åkte vi till Petters syster Frida och hjälpte dom att dra bort lite ris. Vi hade lånat Lars traktor så det gick snabbt och enkelt. Nu börjar deras ovanvåning bli klar och snart redo för inflytt. =)

Nu ska jag rulla köttbullar, hoppas att dom blir goda, börjar bli hungrig.

Hej hopp!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida