torsdag 9 juli 2009

Oj vilken dag


Har haft fullt upp idag. Först var det iväg till veterinären med Ludde, bara en vanlig vacination. Hinner inte mer än hem när Petter ringer och säger att han glömt jobbdatorn hemma och maten som han skulle ha med sig (flygande jacob) så jag slänger mig i bilen igen för att möta upp honom.
Kommer inte så långt för det hade precis hänt en bilolycka och jag var nästförst på plats. Dom hade ringt efter en ambulans som var på väg. Ena killen hade krupit ut från bilen som låg uppochner i diket och den andra, föraren, kröp ut efter ett tag, men han var chockad. Efter en stund kunde jag köra där ifrån och lämna datorn och maten till Petter.
När jag kom hem tvättade jag av hästtransporten för det var en som kollade på den igår och sa med stor sannolikhet skulle komma och hämta den idag.
Har inte hört något än...
Sen klippte jag resten av gräset som Petter inte hann/orkade med kvällen innan. Nu ska jag snart köra iväg till jobbet och jobba ända till imorgonbitti.

Vore dumt att säga att jag legat på latsidan idag..

Dax att packa jobbväskan och sticka.
Ha de!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida