onsdag 5 augusti 2009

Krax krax

Låter som om jag har käkat en kråka levande och att den kraxar för den vill komma ut. Har inga andra förkylnings symtomer och har heller inte ont i halsen, bara så fruktansvärt hes. Igår var det en som ringde ang min annons på hästsläpet, han hörde knappt vad jag sa och jag kunde inte prata högre/tydligare heller.

Idag ska jag ut till huset i Haverdal för att måla ytterligare en dag. Är snart proffs på att måla efter allt detta målande dag ut och dag in. Jag ska även hjälpa mammsen med datorn. Hon har börjat spana in killar/gubbar på nätet vilket jag tycker är roligt så jag hjälper henne gärna =)

Nu ska jag åla i mig målarkläderna för att fatta ett stadigt tag om rollern och börja måla.

Ha de! Tjingeling

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida