torsdag 30 juli 2009

Dränkt katt


Idag har jag, Petter, hans föräldrar, två av hans systrar, Petters svåger med familj varit hemma hos mamma och fixat med huset. Vilken skillnad det blir i köket! Att så små saker kan göra så mycket för ögat, helt otroligt!

Är otroligt stolt över min kille som kämpar tappert trots dunderförkylning. Han knaprar tabletter och sniffar nässprey titt som tätt, och igår ikväll hade han feber men det verkar ha lagt sig. Hoppas bara att han kan sova gott i natt för all hosta som han har.
När det regnade som mest idag och åskade som bara den, ja då jag var jag och mamsen på tippen och slängde skräp. Första skuren hoppade vi in i bilen, men när den andra skuren kom så orkade jag inte hoppa in för det kändes som att vi aldrig skulle bli klara i så fall. Men fy f_n vad blöt jag blev, men det värsta var att vi skulle gå in i en affär och handla sen. Fick ganska många blickar på mig, tror tyvärr inte att det var för att jag var speciellt snygg...
Är så fruktansvärt trött nu efter hårt slit en hel dag, orkar knappt hålla ögonen öppna så det är bäst att jag lägger mig nu. Blir en tidig morgon och lika hårt arbete imorgon för att fortsätta få det fint i Haverdal.

Natti natti

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida