torsdag 6 augusti 2009

..


Idag är jag bättre i halsen vilket känns skönt.
Har sparkat mig själv där bak för att komma igång att röra på mig igen, så imorse blev det premiär på väldigt länge en morgon promenad innan frukost. Kändes väldigt skönt att komma ut och röra på sig lite även om det inte var så mycket. När jag klev ur sängen imorse så märkte jag att jag hade träningsvärk i vaderna och det var för att jag gått i trappor fem våningar igår. Men tycker inte att man borde få träningsvärk utav det. Är så otränad det bara går..
Men det är nya friska tag som gäller nu!

Idag känns det som om jag bara suttit och ringt runt och pratat med olika personer för att fråga om olika saker. Bla har jag ringt två av mina brödrar för att fråga ang renoveringen i huset i Haverdal.
Anledningen till att jag håller på att renovera som en galning i huset är för att jag har bestämt mig för att sälja det. Kostar att ha två hus och vi trivs så bra här nere Laholm så därför ska jag sälja det. Vi letar lite smått efter ett annat hus mot skummeslövstrakten, ett nyare hus som man inte behöver underhålla dom första åren. Vi ville först bygga ett nytt eget hus, men har kommit fram till att det kostar mer + att det tar sådan tid innan man kan flytta in. Så är det någon som har planer på att sälja sitt nyare hus i dom trakterna så är det bara att höra av er =)

Hittade bara denna bilden på huset i Haverdal i datorn.
Visst är snögubben fin :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida