måndag 12 april 2010

Fotokurs

Att shoppa med Lisa på väla verkade vara botemedlet på min förkylning =) Det blev en hel del grejer, men bara hälften var till mig själv. Lite blev till Petter och sen var det ett par paket oxå. Kom hem med ett par skor till  mig, det var därför jag åkte dit, ett par byxor och två tröjor. En annan viktig sak som jag oxå köpte var en slips till Petter som han ska ha på Fridas bröllop nu till helgen.

Jag har fått i uppgift att fotografera under bröllopet och framförallt gästerna när de kommer till byggdegården. Så för att få så bra bilder som möjligt så ska jag ikväll iväg på fotokurs som ingick när jag köpte kameran. Ska ända ner till Malmö city, Hilton Hotell, ensam med en gps. Jag och gps:en brukar inte riktigt vara vänner så jag ska åka i GOD TID för att slippa stressa. Får hellre komma fram för tidigt och ta en fika eller något i bilen hehe.
Nu ska matsäcken packan, bilen tankas och fokusera på att hitta dit och all, ja all information som jag får på kursen ska tryckas in i huvudet på mig så det blir fin fina bilder på lördag, och alla andra dagar =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida