tisdag 30 mars 2010

Kanske lite för hård träning..

Igår när jag tränade tog jag i så hårt att jag blev yr under halva passet, tog det då lite lugnare men under stretchningen så svartnade det för ögonen på mig och jag var på väg att svimma och fick sitta ner en stund. Men tyvärr slutade det inte där...på spagetti ben tog jag mig till bilen och kroppen var så utmattad och uttömd att jag knappt orkade styra och svänga ratten. Tur att jag hade den stora bilen så jag slapp växla, men jag hade även svårt för att hålla ögonen öppna under färden hemmot. Hem kom jag och "åt" mitt pulver och blev då lite piggare.

Eftersom jag knappt får in mig några kalorier och inte så mycket energi så kunde inte kroppen ta mer utav det utan började då gå på fettet. Obehagligt att jag nästan svimmade, men skönt att det börjar ta på fettet =)

Nu ska jag på utbildning med jobbet del II, sen blir det gymmet igen, fast denna gången inget pass så jag själv kan styra tempot. Mamma ska med mig så hon får hålla koll på mig =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida