lördag 20 mars 2010

Ändrade planer idag

Igår kväll ändrade jag och P oss för att grilla ikväll istället, vilket är mycket godare. Å ja, Petter älskar ju att grilla oavsett årstid så nu blir han lycklig oxå =)

Det som mer blev ändrat igår kväll var planerna för förmiddagen idag. Det var tänkt att vi skulle städa, handla mat,sprit mm inför ikväll, men igår när vi kom hem från kalaset så började jag dammsuga för att slippa städningen som idag. Hann även med att diska all fin porslin för hand så den ska jag plocka undan idag och röjja lite här hemma för att sen, ja sen ni.... så ska jag följa med Lisa och hjälpa till på en hopptävling. Vi brukar hjälpa till på hopptävlingar i Harplinge, men idag blir det i Båstad. Har aldrig varit där så det ska bli spännande. Ska bara vara där fram till middag, för sen ska jag hem och förberede inför kvällens fest. Petter är snäll som åker och handlar mat och sprit själv så vi hinner mer det =)

Nä dags att ta tag i disken för att sen åka till Båstad.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida