onsdag 17 mars 2010

Rida=terapi

Har varit lite deppig och nere dem senaste dagarna och ville inte blogga då för det hade bara blivit tråkiga inlägg. Bättre att ha dålig uppdatering då.

Men nu mår jag bättre och är mycket piggare! =)
Idag har jag ridit ut på Prins, underbara Prins. Det är så skönt att rida honom för han är så snäll och pålitlig så man kan bara koppla bort alla tankar och njuta av naturen, häst doften och att bara sitta på hästryggen. Att rida är lite som terapi och tror att det är många som håller med mig om det. Det som var mindre skönt med ridningen idag var kylan, kännde mig som en istamp och tänderna hackade så frusen var jag. Nästa gång blir det långkallingar och mer kläder!!

Saknar dock inte att vara i stallet varje dag, det är ganska skönt att slippa. Att bara komma ut och rida någon gång sådär är perfekt.


Odessa
snygg men vild och galen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida