fredag 5 mars 2010

Stockholm

Imorgon ja då ska jag och Petter till stora staden, Stockholm. När Petter fyllde 25 fick han presentkort på ticnet som gick ut nu i april så vi fick lite bråttom med att boka en musikal, det blir Grease. Det ska bli roligt att gå på musikal, det var evigheter sen sist. Vi ska även passa på att träffa kusinen min, Hanna så vi ska luncha ihop med henne och Karl Johan, skoj skoj! Inte nog med två flugor i en smäll så ska vi slå tre flugor i en smäll. Jag menar det är ju inte så ofta man åker till Sthlm... Vi ska träffa Johan och Mia och deras lille son Neo. Dom bor i Örebro, men det roliga är att dom ska till Sthlm imorgon och gå på båtmässan. Så nu ska vi oxå gå på båtmässan, det ska bli roligt att kolla på stora fina lyxbåtar och bara drömma =) På kvällen sen blir det ju musikalen!


Igår kväll drog jag av mig allt hår av ren ilska. Nä ilska var det inte, men jag var ledsen i hjärtat. Var tvugnen att dra bort allt löshår och jag saknar det redan något så otroligt mycket! Från att ha fint tjockt hår har jag gått till att ha tunt fult hår. Längden är inte så farligt jobbit, visst saknar jag det men inte så mycket. Det är betydligt värre att jag bara har tre strån kvar på huvudet. Jag hade inte kännt någon större skillnad om jag hade rakat bort allt!!
Det var ingen bra planering alls från min sida att dra loss det nu, för nu åker Emelie (frisören) till Thailand i två veckor. Vet inte hur jag ska stå ut fram till dess. Ja det är väl ganska uppenbart att jag ska sätta i nytt löshår!
Ja ja, det får bli mössa i lite mer än två veckor nu! Jobbigt nu bara om det ska bli varmare och våren ska visa livstecken. Men våren är varmt välkommen, jag får svettas i mössa istället ;)


Allt mitt hår, borta :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida