måndag 8 mars 2010

Grease musikalen var riktigt bra! Kan varmt rekomendera den!! Det var även roligt att träffa Hanna och Karl Johan över en middag. Någon båtmässa blev det inte för det var överfullt, men det är ju inte hela världen att missa.
På hemvägen åkte vi "inom" Johan och Mia i Örebro, alltid lika roligt att träffa trevliga vänner.

Jag har ju tidigare nämnt att jag ska gå på mitt första bröllop, Fridas, och nu börjar visst bröllops inbjudningarna trilla in. Till sommaren ska vi på Johans och Mias bröllop =)
Från att aldrig ha gått på bröllop så ska jag nu på två bröllop inom loppet av ett halvår. Någon som känner sig manad att ta steget att bli det tredje paret i år??

Exakt idag för fyra årsen somnade pappa in. En tråkig dag för mig och alla andra som kännde Kjell. Men dom sista två veckorna som han levde var långt ifrån roliga så så sett var det skönt att han somnade in så han slapp lida.
Saknaden är oändlig efter dig pappa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida