fredag 19 mars 2010

23 eller 24

Släkt kalaset är över jag jag var helt slut när de sista gästerna åkte hem. Sov som en stock hela natten, hörde inte ens Petter när han gick upp i morse och åkte till jobbet. Kännde mig totalt utvilad när jag vaknade vilket var skönt.
Fick mest pengar, men det var det jag önskade mig, och pengarna ska gå till renovering på huset, så det är bara att ta fram arbetskläderna och sätta igång.

Det sägs att man får sämre minne när man blir gammal... Jag stod och dekorerade tårtan igår med godis, skrev siffrorna 23 på. Kom på precis innan jag skulle servera att jag skrivit fel! Jag fyllde ju 24 år, fick lite snabbt och lätt ändra 3:an till en 4:a.
Var det minnet som spelade mig ett spratt nu när jag är äldre, eller ville jag undermedvetet förneka att jag blivit äldre??

Ikväll blir det kalas igen då Henrik har fyllt år. Mer god mat och tårta, ja tack!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida