fredag 26 mars 2010

Hårdträning!

Rid turen igår var så jäkla mysig! Vädret gick verkligen inte att klaga på!! Mina vårkännslor har vekligen kommit och de överflödar från mig. Det går inte att få mig arg eller sur för jag är alltid så lycklig när våren kommer. Hade jag varit en katt hade jag inte varit hemma utan bara ute och spana efter en annan snygg katt haha

Ligger i hårdträning nu inför Frida och Niklas bröllop, så nu kör jag ett ryck på pulver så det sista försvinner och tränar gärnet. Har träningsvärk i hela kroppen efter att ha varit på gymmet i två dagar i rad + att jag ridit. Detta hindrade mig dock inte från att ta min första löparrunda för i år. Tror dock att min kropp kommer att skrika på mig imorgon...aj aj aj! Känns ändå skönt att ha kommit igång igen och våren gör att det går lättare.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida