torsdag 8 april 2010

Kass

Japp uppdateringen har varit kass nu under påsken. Antingen har jag jobbat eller varit på kalas, alltid något.
Påsken har varit bra, påskafton var vi i Menlösa och firade Kim, en fest som var trevlig! Dock så gjorde jag något klantigt när vi kom hem på kvällen, jag bröt nyckeln i garageporten, så halva nyckeln sitter kvar i låset, den andra hälften hänger fortfarande kvar i nyckelknippan.. Jaja det är sånt som händer.


Jag har ont i halsen idag, men det känns bättre efter några panodil. Ska trottsa halsontet med att träna lite granna iaf. Har inte tid att vara sjuk nu inför bröllopet, måste träna och ligga i!
Lämnade in min klänning som jag ska ha på bröllopet då den var sönder så jag ska hämta den idag =)
Jag ska även klippa håret långt idag ;) Ska hem till Emelie och hon ska fixa hårförlängning på mig. Har saknat "mitt" lång fina hår ett tag nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida