fredag 9 april 2010

Krax krax

Nu har jag äntligen långt hår igen =)
Första natten med löshår är riktigt jobbig, hade redan hunnit glömma det.. Fästena där håret sitter i gör så ont mot huvudet när man ligger på kudden. Om jag minns rätt, vilket jag hoppas på, så var det bara första natten och att det bara blev lättare och lättare att sova.



Det var inte bara fästena i håret som höll mig vaken inatt. Halsen har gjort nåt jävulusiskt ont plus att jag blev täppt i näsan, så jag har vaknat flera gånger inatt av att jag inte fått någon luft. I ren panik tvingade jag mig själv att andas genom munnen, vilket gjorde väldigt ont.
Idag kraxar jag som en kråka och snoret känns som snigelslem, bläää Undrar vad denna sortens djur kallas för!?
Jag har iaf ingen feber så jag ska jobbar ikväll/natt. Hoppas inte att jag blir sämre för imorgon ska jag och Lisa till Väla =)
Dags att dricka något varmt så man kan svälja..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida