torsdag 15 april 2010

Ansiktsbehandling/massage

Har precis kommit hem från en otroligt skön ansiktsmassage/behandling. Huden är så mjuk och len, precis som en barnrumpa =) Behandlingen var lite för skön eftersom jag somnade till en stund, men skönt var det med en powernap så nu känner jag mig pigg och utvilad igen.
Tack älskling för denna present!!

Igår var jag i Ullared med jobbet, passade då på att handla lite till mig själv oxå. Köpte ... till älsklingen som han ska få i present när han fyller, mest som på skoj då han sagt att han vill ha detta. Så nu ska jag slå in paketen. Ikväll ska vi till Kärr (svärföräldrarna) en runda.
Nu är det inte långt kvar tills att Frida och Niklas gifter sig, på lördag smäller det! Har lyckats handla allt till bröllopet nu, så nu kan man börja andas ut på den fronten, sen har vi 1000 andra saker att fixa med innan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida