tisdag 18 augusti 2009

Haverdal



Har fullt upp i huset i Haverdal. Har jobbat varannan dag och den andra dagen har jag tillbringat i Haverdal. Som tur är så från denna veckan så jobbar jag bara mina egna pass så nu lugnar det ner sig lite.
I helgen som var var jag på marknad i Sjönevad och hittade en present till min farmor som fyller år snart. Vet att hon berättade att han brände sönder sina gamla. Säger inte vad det är än utan håller er på sträckbänken ett tag till =)
Som ni flesta vet så har jag bantat i våras och idag var det möte med gruppen efter ett långt sommar uppehåll. Trodde att jag hade gått upp ett kilo. Har ätit väldigt onyttigt och inte tränat eller rört på mig alls, vilket både känns och syns. Enligt special vågen så hade jag rätt, har gått upp ett kilo men häften var som jag har byggt på mig muskelmassa och andra hälften var rent fett. Blev överlyckligt men samtidigt väldigt fundersam på hur jag har kunnat öka muskelmassan när jag inte rört på mig. Är antagligen från att jag har varit på tippen ett par gånger, hämtat en massa byggmaterial X antal gånger, målat spacklat mm.
Känns ändå konstigt, har ju slutat med ridningen, morgonpromenaderna och löpningen..
Jaja

Imorgon ska vi åka och kolla på ett hus i Skummeslöv för andra gången =) Håller tummarna för att det inte är någon annan som har/kommer lägga bud.

Något annat skoj som kommer hända imorgon eller på torsdag är att annonsen på mitt hus läggs ut =) Senaste rapporten är att det är högtryck på hus i Haverdal så det låter lovande, men ska inte hoppas på alltför mycket.

Ikväll har jag sagt att jag ska överraska Petter med en god kvällsmat och det kommer han att få! Lax och potatis som man har i ugnen, mumma så gott! Bäst att förbereda så det är klart när han kommer.

Tjohej!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida