måndag 25 januari 2010

Internet fungerar!!

Fredagens träning: check

Äntligen fungerar internet som det ska igen. Framförallt så fungerar tv kanalerna igen. :D
Tack Frida och Niklas för att vi fick låna boxen i helgen!

Ja idag var det första "riktiga" lektionen för året och det kunde ha börjat bättre... Hade kollat helt galet på schemat, trodde vi skulle börja kl 11.00 men det visade sig att det var 10.00 så jag missade första timmen. Men kom in precis när dom skulle ha 5min rast så jag hann ikapp under dom minutrarna som dom hade en timme på sig att göra. Naturbegåvning??

Jenny, här är reklamen som jag pratade om som jag förknippar med dig när jag bodde hos er en vecka ;)


Stört skön reklam snutt!

Nu ska jag försöka ta igen all förlorat internet tid som jag gått miste om dom senare veckorna ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida