tisdag 12 januari 2010

Bröllops kläder!?

Pratade med bruden (Frida) ang hennes bröllop och blev så sugen på att börja leta efter klänning till mig.
Det sägs ju att man inte ska ta första bästa, men det har fungerat utmärkt för mig tidigare, och hittills så blir det nog denna klänningen.

Glanta Dress SEK 549, Vila - NELLY.COM


Hittade även dom här fina skorna till bröllopet. Men frågan är om jag klarar av att gå i dom en hel kväll, klacken är trots allt 11cm. Tror inte riktigt att mina fötter kommer acceptera det så jag får nog leta vidare efter ett par skor.

Slough SEK 199, Nelly Shoes - NELLY.COM

Fina smycken hittade jag oxå.
542 Necklace SEK 249, Nelly Accessories - NELLY.COM
606 Bracelet SEK 249, Nelly Accessories - NELLY.COM

Men som sagt så är det inte förrän i april bröllopet är så jag har tid att hitta andra alternativ. Kommer säkerligen vela fram och tillbaka in i det sista...

Vad tycker ni om klänningen, skorna och smyckerna? Har ni tips på några andra skor som skulle kunna passa? Skriv en kommentar vetja! ;)

3 kommentarer:

Klockan 12 januari 2010 kl. 16:56 , Anonymous Anonym sa...

GRATTIS / Therese Szentes

 
Klockan 12 januari 2010 kl. 17:10 , Blogger Marie sa...

Haha nej Therese nu missuppfattade du nog mig.. Jag ska inte gifta mig utan min killes syster. ;)

 
Klockan 12 januari 2010 kl. 18:33 , Anonymous Anonym sa...

KLänningen är jättesöt å jag är helt säker på att du kommer se stålande ut i den, tänk bara på att du inte får överglänsa bruden ;)
/Frida!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida