lördag 2 januari 2010

Tillbaka till verkligheten!

Ja nu är det snart dags för mig att börja jobba, kännas faktiskt lite skönt att komma igång igen efter lång ledigheten, komma tillbaka till rutinerna igen mm. Petter ligger fortfarande i sängen och myser. Det är sååå jobbigt att åka ifrån en varm gosig Petter som ligger under täcket, när man själv ska ut i kylan, till bilen, till jobbet. Det är ett 24 timmars pass som väntar mig.. lite jobbigt att börja med det, men det ska nog gå bra. Känner dock att jag har dålig fantasi om vad vi ska göra på jobbet idag, jag är sugen på en promenad men det brukar aldrig vara uppskattat...speciellt inte när det är halt ute... Får se om jag kan locka ut henne på en liten runda iaf.
Nu ska jag packa väskan och bege mig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida