fredag 15 januari 2010

Nu har jag gjort det igen..!

Nu har jag lyckats igen. Igår köpte mamma lite kakor som hon bjöd mig på och eftersom hon själv går på en speciell diet så ska hon inte äta kakorna så jag fick hem dom. Tänkte att jag och Petter skulle äta dom som igår kväll tillsammans men det glömdes bort när vi kom hem så sent.
Nu på förmiddagen stod kakorna framme i köket och bara ropade på mig och jag tänkte, ja men två är ju ok. Blev några fler ändå... Så nu har jag alltså ätit en hel kakburk på egen hand, bara för att jag inte har självdisiplinen att stoppa mig själv när vi har något gott som är öppnat hemma. Är det bara oöppnat så rör jag det inte.
Har nu ångest över detta!

Petter du får se till så att vi inte har något gott hemma och framförallt inte något som är öppnat!




Här är en av bilderna som jag tog igår på promenaden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida