onsdag 13 januari 2010

20 dag Knut

Känner mig mycket bättre idag =) Bara det att ta en lång dusch och ta andra kläder på sig än myskläder gör ju att man genast känner sig mycket bättre. Fast nu tog jag ingen lång dusch utan ett bad i badkaret, med massvis av badskum ;)

Som jag nämnt tidigare fungerar internet väldigt seg och det tar år och dar att ladda upp bilder här. Tänkte lägga ut bilder på golvet som vi lagt, men det får vänta.

I förra veckan var jag bara tvungen att ta en bild på en bil som det hade snöat på.
Det är synd att klaga på snön nu när vi äntligen har snö och inte slask!



Ikväll ska älsklingen laga flygande Jacob, smaskens vad gott det ska bli ;)
Medans kocken lagar mat tänkte jag plocka bort julen här hemma. 20 dag Knut, då ska julen ut!
Är trött på julen.
Vill ha vår nu!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida