torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Måste till en början bara säga att filmen igår var bra! Så många häftiga detaljer och vilken fantasi dom har haft. Vissa saker var uppenbara redan från början i filmen, men så är det ju nästan i alla filmer. Se den! Det var häftigt att se den i 3D, men trodde det skulle vara mer utav 3D, reklam filmen innan syntes 3D mycket mer. Men det var helt klart en upplevelse!

Har varit iväg i skolan idag för att få en introduktion i webbdesign. Det varkar vara en rolig kurs och som jag tror kommer få användning för i framtiden. Efter middag ska jag tillbaka till skolan för ytterligare en introduktion fast då i religion. Nja inte lika skoj, men ett måste. Det verkar dock som att vi är för få elever som ska läsa den så jag kommer antagligen få läsa den på distans eller flex. Jaja vi får se vad dom säger.

Jag tror att jag skrivit tidigare att jag plockat bort julen, eller iaf ljusstakar, adventsstjärnor mm, men att jag blev avbruten och hann inte med att plocka bort tomtarna och gardinerna. Har även för mig att jag berättat att jag skulle ta tag i det någon dag, men så blev det inte. Så idag när jag kommer hem efter skolan SKA JAG PLOCKA BORT JULEN HELT OCH HÅLLET! Annars får ni skälla på mig ordentligt! ;)

Nu ska jag äta innan jag ska tillbaka till skolan. Mycket flängande fram och tillbaka, men nästa vecka börjar skolan på allvar och då räcker det att jag åker dit en gång per dag i två dagar i veckan. Skönt!

2 kommentarer:

Klockan 21 januari 2010 kl. 13:13 , Anonymous Anonym sa...

Snacka om att fått äta upp all kritik du har sagt om filmen hihihi
Tur att du är en störe människa att du kan erkänna att du hade fel =)

Din Kille

 
Klockan 21 januari 2010 kl. 14:58 , Blogger Marie sa...

Jag jag vågar erkänna när jag har fel, även om det är VÄLDIGT sällan hahaha ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida