tisdag 19 januari 2010

Jobbat i helgen

Måndagens träningspass: check.
Det märks att man inte tränat på ett tag och att man har varit dålig. Tappar allt så fort...  Kristina var med på passet oxå, skoj att hon har kommit igång igen :) Mamma var oxå med och tränade men inte på passet.

Ligger fortfarande kvar i sängen och mornar mig medans Petter nu åker till jobbet. Skönt att kunna göra det, men börjar redan sakna honom.
Kan inte ligga här i evigheter för det är upprop i skolan idag. Ska bli roligt att börja läsa webbdesign. Historia och religion är mindre kul... eller snarare inte det minsta kul alls. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet.

Helgen som har varit har jag jobbat mig igenom, så det känns inte som att det har varit någon helg direkt. Helgen som kommer däremot är jag ledig, men då ska Petter iväg mellan lör-sön pga borta matcher. Jag vet inte riktigt om jag ska vara hemma själv och njuta eller hitta på något med någon. Ja ibland kan det faktiskt vara skönt att vara själv hemma och sova själv i sängen, men bara en natt inte fler!!
Nähe nu är det visst dags att gå upp och göra sig iordning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida