måndag 28 september 2009

Piss dag!


Dagen har verkligen inte börjat bra idag. Går upp tidigt för att köra älsklingen till jobbet. Det var så mörkt och tråkigt och regnet bara öste ner så det var svårt att ta sig ur sängen. Kom sent till skolan och fick svara på en fråga och självklart var det den frågan som jag kunde sämst. Sen när jag skulle gå till bilen trillade jag i trappan och slog i knät ordentligt och kunde knappt köra hem. Kan knappt böja benet, så det verkar inte bli någon träning ikväll för min del. Hade verkligen sett framemot det. Hoppas jag är bättre i knät imorgon så jag kan ta ett pass då istället.
Nu får jag nog lägga en kudde under benet och funderar på att ta en tablett för att bli av med smärtan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida