onsdag 16 september 2009

gaaaaaaaaw

Jäklar vilka svåra och kluriga frågor läraren har. Fattar nada av hälften av dom. Orkar inte mer!!! Hur kan man ha så här svåra frågor på G nivå!? Hur ser dom då ut på VG och MVG nivå? Vågar inte ens tänka på det med risk för att jag gräver ner mig någonstans.. Får uppmuntran om att jag ska ta en glass eller nåt som piggar upp mig, inte så bra nu när jag ska försöka vara lite mer nyttig av mig. Dessutom kommer det gå åt många glassar, godis och kakor för att hålla mig pigg och allert för att orka plugga. Har glömt att det var så här jobbigt att sätta sig i skolbänken igen. Känner mig gammal som klagar på skolan, var ju ändå inte sååå längesen jag pluggade...
Min räddning är att ztv spelas i bakgrunden. Är så fruktansvärt trött på "radiomusik" just nu så det är skönt med omväxling.
Nu ska jag rota fram en glass i frysen så jag kan fortsätta med pissläxan sen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida