onsdag 2 september 2009

Levande skyltdocka


Nu är det nya tag som gäller. Har promenerat nu två dagar i rad och har bestämt att jag ska springa en liten runda imorgon. Inget mer pizza ätande (på ett tag iaf) utan nyttigare saker är det som gäller nu. Jag har gjort samma misstag flera gången men denna gången tror jag att jag har lärt mig. Brukar gå ut för hårt med träningen på en gång, och sen börjar det dala lite och sen kommer oftast en förkylningen eller liknande som gör att träningen dör ut helt. Jag brukar få så ont i knäna när jag springer, så därför ska jag börja med att springa 2,5km. Och inte 5km som annars har varit standard. Sen gäller det bara att öka långsamt och inte i räserfart som tidigare.

Petter ringde precis och berättade en kul sak haha
Efter att ha varit på jobbet ett par timmar kommer hans kollega fram och frågar om han har en ny tröja på sig. Ni vet ju alla att det ibland sitter en tejpbit på kläderna mitt på magen typ. Den satt kvar på tröjan hahaha

En liten stund senare så tyckte han att det kliade i nacken väldigt mycket, jo självklart sitter pappers lappen med priset på där. Haha han har gått runt på jobbet som en levande skyltdocka haha :D kissar snart ner mig av allt skratt!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida