lördag 29 augusti 2009

Ingen älskling hemma i helgen snyft

I tisdags var jag, Petter, Lisa och Kim ute och åt. Jag var ju bara sååå sugen på grillade kamben, men till min stora förvåning så hade dom inte det. Blev sur och fick ta en fiskabit istället. På torsdagen sen hade vi ringt en annan restaurang för att kolla om dom hade kamben, och jajjamensan det hade dom. :D Var så grymt sugen på dom. Jag bjöd Petter och mamma på maten för jag var så lycklig över att äta något så gott. Dom smakade dessutom bättre än vad jag hade förväntat mig =)
Senare på kvällen skulle älsklingen och ja gå på bio, men det var ca två timmar innan bion började, så vi åkte och hälsade på min mormor som bor i stan. Hon blev väldigt förvånad men samtidigt väldigt glad.


Är gräsänkling i helgen *snyft* Petter är iväg på träningsläger i Jönköping och jag kan ju säga att jag är otroligt glad att jag jobbar mycket i helgen, då saknar jag inte honom lika mycket när jag har något att göra. Men ikväll kommer det bli jobbigt, eller nä inte under kvällen. Ska kolla på en bra film, krypa ner under filten och äta popcorn och bara njuta. Men när jag ska lägga mig tror jag att jag kommer sakna honom otroligt mycket!


Saknar dig otroligt mycket!

Älskar dig ofantligt mycket!

1 kommentarer:

Klockan 30 augusti 2009 kl. 18:11 , Anonymous Anonym sa...

Å jag saknar dig!!!
Puss

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida