fredag 4 september 2009

Våxtorps marknad!

Direkt efter skolan idag åkte jag raka vägen till frisören Ida och beställde en tid. Så torsdag nästa veckan, så då ni kommer jag bli snygg =) Fick för ett tag sen en massa rabatter och idag utnyttjade jag den första. Blev en parfym, så nu lucktar jag gott oxå. Det blir ju bara bättre och bättre, snart kanske Petter vill ha mig oxå haha ;)
Det blev denna parfymen, lucktar dödsgott på mig.



Nu ska jag snart börja städa här hemma. Petter skämdes när hans mor kom på besök och poängterade röran i tvättstugan. Förlåt Kerstin, men det var faktiskt jag som stökat ner så du ska inte skälla på sonen din.
Efter städningen när Petter kommer hem ska vi till Våxtorps marknad. Är som Våxtorps nationaldag! Det vill man inte missa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida