torsdag 10 september 2009

Stooooolar


I lördags drog jag och Maja till Örkeljunga, första gångnen jag var där. Jag skulle handla nya fin stolar till vårat gigantiska bord och dom hade rea där så det var ju perfekt att åka dit som utflykt. Det var först inte tänkt att vi skulle ha sådanna här stolar (enligt mig) men dom hade inga sådana som jag ville ha. Dom här stolarna ville Petter gärna ha från början men jag var imot det, men när jag tänker efter så hade det nog blivit klumpigt med hela läderstolar runt vårat bord. Bordet hade varit helt omringat av stora läderklumpar.. haha

Jag köpte inte 6 eller 8 stolar som dom flesta brukar göra till sina finbord, nä vi behövde 10-12 stolar för att fylla vårat mastordont bord. Blev 12 stolar men har bara 10 ståendes framme runt bordet, men så fort vi får många gäster så åker dom andra två fram.




Idag har jag varit hos frisören Ida och blev himla nöjd över resultatet! Färgerna blev perfekta! Tack så jätte mycket!
Något roligt som hände idag var att mäklaren hörde av sig om att utgångsbudet är lagt. Jippi!! Dessutom är dom 4 st som budar så risken är väldigt stor att det blir över oxå. Allt över ub blir härliga extra pengar ;) Jag och Petter har sagt att om det blir 2,4 mille eller över så åker vi till London över en helg. Hoppas hoppas, hade varit riktigt skoj att åka dit!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida