fredag 18 september 2009

Klockan går..


Det ska faktiskt bli skönt att åka och jobba idag. Då slipper jag tänka på läxorna som ska göras. Igår lämnade jag in läxan/arbetet vilket var en enorm lättnad, men han inte med min engelska läxa. Gick upp med tuppen och plugga glosor till frukosten. Gick bra på testet, tror jag iaf men det känndes väldigt bra. Har precis ätit resterna av korvstroganoffen från igår och väntar nu på att klockan ska ringa från mat till jobb. Jag har en mat, sov, skola, jobb klocka som styr mitt liv just nu :)
Petter har köpt ett dataspel så han kommer vara sysselsatt i helgen när jag jobbar. Men risken finns att jag försöker mig på att spela det när han jobbar sen. Jag får bara göra det OM jag har gjort klart alla läxor mm, annars blir jag fast och får inte gjort ett smack!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida